Telefonia Microsoft Teams to nowoczesne podejście do telefonii w Twojej firmie. Połączenie funkcjonalności Microsoft Teams z możliwościami wykonywania oraz odbierania połączeń zmienia biznes, jaki znamy.
Chcesz wiedzieć więcej jak telefonia w Microsoft Teams może pomóc Twojej firmie?
Pobierz bezpłatnego e-booka, który przedstawi zalety wykorzystania technologii VoIP. Dowiedz się, dlaczego technologia Microsoft jest tak często wybierana pośród dużej ilości innych rozwiązań.
Możemy zaspokoić wszystkie Twoje potrzeby w zakresie licencjonowania produktów Microsoft, a także monitorować Twoje licencje i sposób ich wykorzystania, dzięki czemu będziesz mieć pewność, że Twoja subskrypcja przyniesie Ci najlepszy stosunek jakości do ceny.
Wdrożenie
Dzięki naszemu doświadczeniu w przeprowadzaniu implementacji telefonii W Microsoft Teams w ramach wielu projektów możemy zagwarantować, że będą Państwo jako firma przygotowani na taką transformację.
Szkolenia oraz Wsparcie
Jeśli Twoja firma korzysta już z rozwiązania telefonii Microsoft Teams, ale Ty i Twoi pracownicy potrzebujecie pomocy i wsparcia, aby w pełni wykorzystać potencjał subskrypcji, możesz zwrócić się do naszego wewnętrznego Działu pomocy technicznej, gdy pojawią się niejasności lub problemy. Dodatkowo przeprowadzamy szkolenia w jaki sposób najlepiej wykorzystać platformę Microsoft Teams oraz Telefonii Microsoft Teams.
Chciałbyś rozpocząć z nami współpracę?
Jesteśmy gotowi na nowe, ciekawe i dynamiczne projekty. Uwielbiamy kontakt z ludźmi dlatego oferujemy usługi zdalne oraz na miejscu. Zadzwoń i porozmawiajmy.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.