O Nas​

W MTP Solutions wierzymy, że najważniejsze jest zadowolenie naszych klientów

Wraz z dynamicznym rozwojem technologii komunikacji zdalnej, MTP Solutions stawia na wsparcie przy transformacji telefonii i sposobów współpracy w zespołach.

Kim Jesteśmy

Jesteśmy firmą, która dba o najwyższą jakość usług i zadowolenie naszych klientów. Wierzymy, że kluczem do sukcesu są ludzie, którzy tworzą nasz zespół. Dlatego inwestujemy w ich rozwój i profesjonalizm. Nie zadowalamy się przeciętnością, lecz dążymy do ciągłego doskonalenia naszej oferty i współpracy z naszymi klientami.

Nasza Misja

Jesteśmy firmą specjalizującą się w implementacji i obsłudze rozwiązań bazujących na Microsoft 365. Naszym flagowym produktem jest Microsoft Teams, który łączymy z usługami telefonicznymi, oferując klientom nowoczesne oraz efektywne narzędzie komunikacji i współpracy. Śledzimy najnowsze technologie i trendy dotyczące Microsoft 365 i Teams, a także umiemy je dostosować do indywidualnych potrzeb i oczekiwań każdego projektu.

Czym Się Zajmujemy

Microsoft 365​
Microsoft Teams Rooms
Microsoft Teams Essentials
Telefonia Microsoft
Contact Center
Licencje
Sprzęt
Konsultacje
Szkolenia
Wsparcie Techniczne
Administracja

Proces Wdrożenia​

01.

Weryfikacja​

Aby skutecznie wdrożyć UC, liderzy IT i biznesowi muszą działać zgodnie i współpracować ściśle na każdym etapie procesu odkrywania.
Ten zespół będzie odpowiedzialny za zrozumienie i porównanie wielu różnych wymagań, funkcji i opcji wdrażania, które mogą wpłynąć na doświadczenie użytkowników. Przedstawiamy strategię, która pomoże im przejść przez proces odkrywania w sposób efektywny i profesjonalny.

02.

Definiowanie

UC wprowadza nowe możliwości pracy. Przedsiębiorcy dokładnie sprawdzają potrzeby swojej organizacji, aby zdecydować, które rozwiązanie lepiej pasuje do ogólnych celów krótko- i długoterminowych firmy.
Posiadamy doświadczenie w doborze odpowiedniego rozwiązania dopasowanego do potrzeb. Przed zaprojektowaniem rozwiązania zdefiniujemy czym dokładnie one są oraz jakie usługi oraz produkty je spełnią.

03.

Projektowanie​

Po zdefiniowaniu potrzeb oraz dostępnych usług oraz produktów zaprojektujemy rozwiązanie dopasowane do Twojej organizacji.
Aby odpowiednio zaimplementować telefonię IP, aplikację Contact Center czy unowocześnić Twoją salę konferencyjną, potrzebny jest plan.
My ten plan stworzymy.

04.

Implementacja​​

Po zaprojektowaniu odpowiedniego rozwiązania czas na implementację. Tego typu projekty wymagają aktywnego udziału wielu stron oraz partnerów. Ujednolicona Komunikacja i Współpraca to nie jest samotny świat, ale świat gdzie każda ze stron ze sobą współpracuje.
Nasi specjaliści aktywnie uczestniczą w spotkaniach z dostawcami telefonii, technologii oraz usług.

05.

Szkolenie​

Po zakończeniu procesu wdrażania rozwiązań UC kluczowe jest zapewnienie właściwego funkcjonowania systemu w ramach organizacji, zapoznanie użytkowników końcowych i administratorów z możliwościami i zasadami korzystania z narzędzi.
Użytkownicy nie mogą wiedzieć, jak odpowiednio wykorzystać nowe narzędzia jeżeli nikt im tego nie wytłumaczy.
Tym też się zajmiemy.

06.

Wsparcie techniczne​

Nasza firma zapewnia kompleksową obsługę techniczną dla każdego systemu informatycznego i platformy, którą wdrożyliśmy. Z naszym zespołem specjalistów możesz liczyć na szybką i skuteczną pomoc w razie jakichkolwiek problemów. Jesteśmy do Twojej dyspozycji przez cały czas trwania współpracy.

Dlaczego My?

Zainteresowany Wspólnym Projektem?